Vacatures

Vrijwilligers vormen de spil van de vereniging. MHC De Reigers heeft momenteel de volgende vacatures beschikbaar. Meer informatie nodig of je aanmelden? Stuur een e-mail naar [email protected]

Vacature: Technische zaken Hockeymateriaal  Ass.Keepersmateriaal

Omschrijving De assistent keepermateriaal ondersteunt de Coördinator keepermaterialen bij uitgifte en inname van de keepertassen bij aanvang en eind van het hockeyseizoen (dit beslaat 8 x 2uur)

Tijdens de 28 speelweken is er wekelijks een service uur waar keepers hun reparaties kunnen afgeven met in de regel "klaar terwijl U wacht" of (tijdelijke) vervanging. (dit beslaat 28 x 1,5 uur) tussen 17:00 en !9:00 uur.

Reparaties zijn voornamelijk het lijmen van scheurtjes in legguards. kickers en handbescherming; het vervangen van riempjes en klittenband; het vervangen van helm onderdelen.

De nieuwe assistent keepermateriaal wordt volledig ingewerkt en kan voor advies en hulp terug vallen op de ervaring van zijn of haar voorganger.

Uren
Gedurende het speelseizoen ca. 1,5 uur per week. Het service-uur is thans elke vrijdagmiddag

Profiel Wij zoeken iemand die het leuk vindt om keepermaterialen te kunnen repareren of vernieuwen wanneer nodig. Iemand die enigszins handig is en hier wat tijd voor kan vrijmaken. Denk hierbij ook aan buurman of opa of iemand in je directe omgeving. N.B. Indien wenselijk kunnen reparaties ook thuis bij de assistent keepermaterialen gedaan worden i.p.v. op de club.
Aantal uren 2

Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]