Vacatures

Vrijwilligers vormen de spil van de vereniging. MHC De Reigers heeft momenteel de volgende vacatures beschikbaar. Meer informatie nodig of je aanmelden? Stuur een e-mail naar [email protected]

Vacature: Ledenwerving   Ondersteuner

Omschrijving ondersteuning Ledenwerving Commissie

De club zoekt altijd nieuwe leden en heeft deze ook nodig!
De proeflessen zijn een ideaal moment om kennis te maken meter Reigers! Hoe fijn is het als er iemand is die je welkom heet, de weg wijst en vriendelijk informeert over hockeyen bij onze club!

Wij zoeken enthousiaste vaders of moeders die het visitekaartje van de jongste jeugd zijn; die het leuk vinden om te helpen bij de proeflessen jongste jeugd.

Hoe kan je helpen:
- nieuwe ouders en kinderen ontvangen, ouders vertellen over de Reigers en de kindjes met leenstick naar het veld en de trainers brengen voor hun proefles
- beschikbaar zijn op maximaal 8 x per jaar een woensdagmiddag tijdens trainingstijden van enerzijds funkey & benjamins anderzijds F & E jeugd. Ideaal om samen te doen of met een pool van ouders.

Deze woensdagen staan ruim van te voren vast en zijn waarschijnlijk begin en eind september, begin november, begin maart en medio april. Uiteraard met ondersteuning van trainers en lijncoördinatoren van de jongste jeugd en in nauwe samenwerking met de commissie ledenwerving.

Als je nog iets meer zou willen doen, kun je ook lid van Ledenwerving Commissie worden.

Voor vragen of aanmelden kun je terecht bij [email protected]

Profiel
Aantal uren 0

Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]