Arbitrage

Nieuwe scheidsrechtersindeler zaterdag

Nieuws afbeelding 8-5-2019

Beste allemaal,

Enkele weken geleden meldden onze scheidsrechtersindelers Rolf de Haan en Arjen van Gent aan het einde van dit seizoen te zullen gaan stoppen met hun activiteiten. Uiteraard vinden wij het jammer dat ze ophouden met de uitvoering van deze taak en we bedanken beiden hartelijk voor de tijd en energie die ze in hun, niet altijd éénvoudige, werkzaamheden hebben gestoken.

Als Arbitragecommissie zijn we op zoek gegaan naar een geschikte opvolger en we zijn zeer verheugd te kunnen melden deze gevonden te hebben in de persoon van Martijn Bakker. Martijn is speler van H4 en al vele jaren zeer actief binnen de club; o.a. als CS+-scheidsrechter en als bar- en keukenmedewerker.

Inmiddels zijn Arjen en Martijn al begonnen met de overdracht van de werkzaamheden en de eerste resultaten daarvan zijn al merkbaar bij de indelingen van de komende zaterdagen.

We wensen Martijn heel veel succes bij deze nieuwe activiteiten en rekenen op de steun van alle managers, coaches, scheidsrechters, begeleiders en ouders van de jeugdspelers.

Namens de Arbitragecommissie,

Bertil Scholten