Nieuwe thuisshirts

Nieuws afbeelding 26-7-2019

Beste Reiger leden,

Vanaf maandag 5 augustus kunnen de nieuwe thuisshirts bij Intersport Twinsport in Hoofddorp centrum worden afgehaald.

Alle leden (inclusief de keepers) die op dit moment als lid staan geregistreerd kunnen een thuisshirt komen ophalen,  bij ophalen moet je je naam en lidnummer (te vinden op de lidmaatschapsfactuur) paraat hebben. Intersport heeft een lijst met lidnummer, naam, team waarin je afgelopen jaar actief was en de maat zoals je die bij de pas ronde in maart doorgegeven hebt.
Mocht je je lidmaatschap nog niet verlengd hebben maar komend seizoen toch weer actief zijn, kun je je shirt op een later tijdstip ophalen, dit wordt t.z.t. nog met je gecommuniceerd.

Er zijn een paar uitzonderingen, de jeugd selectie teams en Heren 1 en Dames 1 hoeven niet zelf hun shirt te komen ophalen. Voor deze teams worden de shirts eerst voorzien van rugnummer. Zij krijgen hun shirt voor start competitie van de teammanager.
Dit geldt voor de volgende teams: JA1, MA1, JB1, MB1, JC1, MC1, JD1, MD1, Heren 1 en Dames 1.

Tijdens het ophalen kun je ook meteen zelf nog zelf je tenue aanvullen met de nieuwe Short en/of rok en sokken. Ook hangen er de nieuwe club trainingspakken van Indian Maharadja in donker blauw.
Op al deze kleding krijg je bij aanschaf bij Intersport Twinsport als lid van MHC de Reigers 20 % korting.

Fijne zomer allemaal en we zien jullie graag allemaal weer in het nieuwe seizoen, tip top gekleed in het nieuwe tenue op de club!

Met sportieve groet,

Kledingcommissie MHC de Reigers