nieuws voor alle senioren......strijden om Coupe de Corona!!!

Nieuws afbeelding 27-5-2021

…..de lente komt eraan, de terrassen mogen steeds verder open EN we kunnen ook meer en makkelijker hockeyen.

Einde van de "Hockeyquarantaine

De jeugd van onze hockeyclub had wat meer "corona-vrijheden” en hebben bijvoorbeeld een heel gaaf Reigers Champions Trophy gehad in de maanden november , december en januari. Precies de maanden dat de senioren en de recreanten in "hockeyquarantaine” zaten.

Steeds meer versoepelingen

Sinds half mei mogen de senioren tot 27 jaar weer op de velden met elkaar hockeyen en als de berichten ons niet bedriegen kunnen we vanaf 5 juni nog meer hockeyruimte verwachten

TIJD VOOR IETS LEUKS DUS…COUPE DE CORONA; "mixed” interne hockeycompetitie

Doe mee

Coupe de Corona is de interne, corona-verantwoorde Reigers-hockeycompetitie in de maand juni voor alle senioren, de tweede-jaars A-jeugd en oud-leden/vrienden van de Reigers die toch weer eens willen meehockeyen om te voelen wat ze al die tijd hebben gemist

Hoe gaat het in zijn werk?

Alle senioren worden gemixt en in teams van 11 (met 1-2 wissels) ingedeeld en spelen op de club op de zondagen 13, 20 en 27 juni hun wedstrijden. Er is een poule-fase en een moment voor de finales.

De komende dagen wordt bekend in welk team je zit, wanneer de wedstrijden zijn en natuurlijk wie de tegenstanders zijn. Kort na het weekend zal onlineeen eigen competitie-omgeving beschikbaar zijn en leer je snel meer.

De strijd om Coupe de Corona gaat via twee poules; de Jupiler League en de Trappisten League waarbij uiteindelijk de twee poulewinnaars op de laatste dag tegen elkaar strijden. Meer weten….blijf de app volgen.

Oh ja…..

Bijna vergeten, het terras zal natuurlijk een prima plek zijn om met een biertje weer eens ouderwets te genieten van het goede hockeyleven en zoals het er nu naar uitziet zou het finaleweekend (ja alleen voor de deelnemers….) wel eens ook een BBQ-weekend kunnen worden. Be there!

Comité Coupe de Corona (en zie afbeelding.....we zijn al flink op stoom)