De competitie kan niet starten zonder Wedstrijdsecretaris Jongste Jeugd

Nieuws afbeelding 9-7-2021

De competitie gaat bijna van start maar kan niet starten zonder wedstrijdsecretaris. Wie wilt deze dankbare taak op zich nemen?

Gezocht Wedstrijdsecretaris Jongste Jeugd

Zou je graag iets voor de vereniging doen? En wil je graag zelf je tijd indelen. Meldt je aan als wedstrijdsecretaris Jongste Jeugd. Dit kan alleen of samen met iemand.

Wat doet de Wedstrijdsecretaris Jongste Jeugd?

Einde seizoen teams inschrijven voor nieuwe seizoen.

3x per jaar eventueel nieuwe teams aanmelden voor de competitie.

4x per jaar start er een nieuwe competitieronde. Deze controleren of alle teams op een reëel niveau zijn ingedeeld.

4x per jaar de thuiswedstrijden inplannen.

Begin van het seizoen samen met andere verenigingen oefenwedstrijden afspreken.

Wekelijks controleren of alle wedstrijdformulieren zijn ingevuld.

Bij slecht weer wedstrijden afgelasten.

Dit alles doe in je de applicatie Lisa, in dit systeem verwerken we slaan we alles op rondom leden, teams en wedstrijden

Taken en de tijd die we van je vragen.

Per start van de competitieronde (4x per jaar) kost het je ongeveer 2 uur om alle wedstrijden in te plannen.

Controleren van de wedstrijdformulieren kost ongeveer 15 minuten per week.

Plannen gaat via Lisa dus enige affiniteit met computerwerk is wel prettig.

Op zaterdagochtend vroeg beschikbaar zijn om wedstrijden die afgelast worden te verwerken.

Hoe ga ik dit alles onder de knie krijgen?

De huidige wedstrijdsecretaris junioren gaat je alles leren en is er ook voor al je vragen. Daarnaast stuurt de KNHB handleidingen over van alles op en tips hoe je het kan doen.

Denk je nu ja leuk, of ik wil er meer over weten?

Mail op [email protected]of Bel Marjolein op 06 18432560