VACATURE: LIJNCOORDINATOR BENJAMINS

Nieuws afbeelding 9-7-2021 Ben jij onze nieuwe Lijncoördinator Benjamins.

Lijkt het je leuk om wat meer betrokken te zijn bij de sport van jouw zoon/dochter? En wil je graag de teamgenoten en de ouders beter leren kennen? Dan is deze functie iets voor jou!

Oh en je hoeft dus geen hockey ervaring te hebben!

Wat houdt het in?

Je hebt een directe communicatie met de ledenwerving en ledenadministratie.

Je verwerkt nieuwe leden in ons systeem.

Je stuurt nieuwe leden een welkomstmail met alle informatie die ze nodig hebben.

Je communiceert met ouders en trainers.

Whatsapp groep beheren.

Na de winterstop gaan de Benjamins wedstrijdjes spelen tegen andere clubs, de zogenaamde F-stage. Hier in verzorg je ook de communicatie naar de ouders.

Je adviseert over de teamindeling.

Je beheert de mailbox van de Benjamins.

Hoeveel tijd kost het?

Gemiddeld ben je 1 uur per week kwijt aan deze taken. (dit kan deels prima tijdens de training van je eigen kind)

Er zijn 3 momenten dat dit iets hoger zal liggen:

Aan het begin van het seizoen,

Aan de start van de F-stage,

En aan het eind van het seizoen.

Wat moet je kunnen?

Verstand van hockey? Nee dat is niet nodig, enthousiast over hockey dat wel.

We werven veel Engelstalige leden dus een klein beetje Engels zou fijn zijn.

Goed met mensen omgaan.

Voor deze functie geldt natuurlijk dat we je niet zomaar in het diepe laten springen. Er zal een uitgebreide overdracht plaatsvinden en er zijn altijd collega-lijnco’s die je om advies of hulp kan vragen. Tevens zijn er een hoop documenten beschikbaar die je kunt gebruiken.

Deze functie kan ook prima door 2 personen ingevuld worden.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:Frida de Leeuw

[email protected] of 06 46381136