De Volvo Clubbonus en Volvo Clubbonus Selekt

Nieuws afbeelding 10-5-2019 Wij nemen onze rol als partner van de Nederlandse hockeysport serieus. Daarom vinden we het belangrijk om zichtbaar te zijn in de regio, daar waar de hockeyverenigingen en de Volvodealers midden in de hockeysamenleving staan. Voor een groot aantal Volvo dealers en hockeyclubs belonen we sinds 2010 de samenwerking met de Volvo Clubbonus.

Hoe het werkt
Een hockeyclub die een geldig en structureel partnership heeft met een Volvo-dealer ontvangt een bonus van € 1.000 bij aankoop of lease van een nieuwe Volvo door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid. Daarnaast geven we nu ook € 500 bonus aan een hockeyclub bij aankoop van een Volvo Selekt Occassion door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid.

Let op: De Volvo Clubbonus Selekt is geldig vanaf 15 maart 2019 tot en met 31 december 2019.