Update van het bestuur

Nieuws afbeelding 29-6-2020
Beste leden en ouders van jeugdleden van MHC De Reigers,
Afgelopen woensdag 24 juni zijn tijdens de laatste formele persconferentie van de overheid, wederom diverse versoepelingen van maatregelen bekend gemaakt. Voor velen een hele opluchting!

Hockey:
Met ingang van 1 juli aanstaande betekent dit ook voor ons als hockeyers veel. Er kan namelijk weer gehockeyd worden door alle leeftijden zonder de 1,5 meter regeling tijdens het spel. Wedstrijden kunnen weer, het clubhuis mag open evenals de kantine, echter hier wel met inachtneming van 1,5 meter. Voor onze regio begint echter ook de zomervakantie begin juli, de focus zal daarom vooral liggen op de start van het nieuwe hockeyseizoen, waarbij de KNHB het weekend van 5 en 6 september hiervoor laat gelden.

Zomeropening:
Wij willen graag tijdens de zomerperiode de thuisblijvers het hockeyplezier kunnen bieden en zijn daarom op de maandag open van 17.00 tot 22.00 uur en op vrijdag van 17.00 tot 21.00 uur (eventueel met de bekende vrijdaghap, die wordt dan gemeld in de app en op de website).
Ook wordt er hard nagedacht over een hockeyevent tijdens de zomervakantie. Ideeën hierover zijn welkom en kun je richten aan de [email protected]

Veel dank:
In de afgelopen weken zijn diverse ouders bereid geweest om tijdens de trainingen op het clubterrein als corona-coördinator te fungeren. Dit is erg succesvol geweest, heeft onder meer het trainersteam heel erg geholpen en heeft iedereen veilig kunnen trainen. Daarom een compliment en veel dank aan deze vrijwilligers/ouders!!

Noodkreet:
Tenslotte toch ook een noodkreet! Aan het einde van dit seizoen stoppen meerdere vrijwilligers met hun functie, veelal na vele jaren van inzet. Wij zijn als club dus echt op zoek naar meerdere ouders, die een rol (het kan en mag ook vaak als duo) op zich willen nemen! Op onze website (https://www.mhcdereigers.nl/site/default.asp?option=2505&menu=1)  staan meerdere vacatures vermeld, maar we geven er ook graag persoonlijk meer informatie over. Essentiële rollen zijn: wedstrijdsecretaris jongste jeugd, wedstrijdsecretaris junioren (ABCD), voorzitter sponsorcommissie, coördinator keepermaterialen en een reparateur keepermaterialen, een secretaris (bestuur) en een penningmeester (bestuur).

Neem a.u.b. vrijblijvend contact op via [email protected] en we gaan met elkaar in gesprek.

Rest ons u een fijne zomervakantie te wensen en graag tot op de club.

Met sportieve groet,

Het bestuur (Erwin, Frank, Marjolein, Rene, Jeroen en John)