Lid worden - Proeftraining

Proeftraining
Wil je misschien ook lid worden van MHC de Reigers maar wil je eerst een paar trainingen meedoen om te kijken of hockey de sport voor jou is?
Dat kan! We vinden het leuk om nieuwe leden te verwelkomen. Beginnen met hockey kan al vanaf 5 jaar. We hebben verschillende vormen van hockey; voor iedere leeftijdscategorie is er iets passends, of het nu voor de jongste jeugd is of voor de recreanten.

Wil je gelijk lid worden, klik hier. Wil je eerst een proefles meedoen, lees dan verder.

Proeftrainingen
Je kan bij De Reigers geheel vrijblijvend met 2 gratis proeftrainingen meedoen. Je traint mee met leeftijdsgenoten om zo de eerste kneepjes van het hockey onder de knie te krijgen. Het is de bedoeling dat je beide trainingen meedoet zodat je een goed beeld van hockey en onze club krijgt. En vind je het leuk, dan word je lid. Aan de hand van je geboortedatum word je ingedeeld in een hockey groep/ - lijn. (zie overzicht hieronder)

Aanmelden voor proeftrainingen
Klik hier (or here for the English form) om je aan te melden voor de twee gratis proeftrainingen. Na het aanmelden ontvang je van ons een e-mail met belangrijke informatie. Heb je nog vragen stuur dan een e-mail naar [email protected].

Wat heb je nodig?
Draag gemakkelijke sportkleding en goede sportschoenen, liefst met een goed profiel, want er wordt getraind/gespeeld op kunstgras (maar geen voetbalschoenen met noppen).
Voor het volgen van proeftrainingen heeft de club een stick en scheenbeschermers voor je te leen. Die hoef je dus nog niet direct aan te schaffen.
Omdat veiligheid een belangrijk punt is in de hockeysport, is vanaf 6 jaar een bitje verplicht! Als je meedoet aan een van proeftrainingen, zorgt de club voor een bitje bij aanvang van de training. Bitjes zijn ook te koop bij de betere sportwinkels en bij de bar in ons clubhuis.

Indeling hockeylijn

Leeftijdscategorie

Hockeylijn

Je bent 5 jaar op 30 september

Je bent 6 jaar op 30 september

Funkey (geen bitje nodig)

Benjamins

Je bent 7 jaar op 30 september

O8

Je bent 8 jaar op 30 september

O9

Je bent 9 jaar op 30 september

O10

Je bent 10 en 11 jaar op 30 september

O12

Je bent 12 en 13 jaar op 30 september

O14

Je bent 14 en 15 jaar op 30 september

O16

Je bent 16 en 17 jaar op 30 september

O18

Senioren (18 jaar en ouder)
Ben je Recreant, Senior of een ‘Reiger hockey-ouder’, en wil je een proeftraining meedoen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Je ontvangt dan informatie over wanneer je twee proeftrainingen kan meedoen.