header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto

Clubhuis en openingstijden

Clubhuis

Ons clubhuis valt onder het beheer van Giny Huisman, die sinds seizoen 23/24 met toewijding en enthousiasme onze bar en keuken verzorgd, ondersteund door haar personeel, de barcommissie & de barkanjers.

De openingstijden:

Maandag 18:30-00:00

Dinsdag gesloten

Woensdag 14:30-00:00

Donderdag 18:30-00:00

Vrijdag 15:30-21:00

Zaterdag 08:00-18:00

Zondag 09:00-18:00

De Keuken is op vrijdag (vanaf 17:00u), zaterdag & zondag (tijdens clubhuis openingstijden) geopend.

Een Tosti kan altijd, maar de frituur gaat vanaf 11:00u aan tot een uur voor sluit. Broodjes zijn er van uur na openen tot sluit (Mits er nog over is, nieuw gemaakt tot max twee uur voor sluit)

Dan nog even dit:

Wij vinden het belangrijk dat het clubhuis van De Reigers een gastvrije en gezellige ontmoetingsplaats is voor onze teams en hun supporters. Ons doel is om iedereen zich thuis te laten voelen, onder genot van ons uitgebreide assortiment aan drankjes en hapjes. Wij willen voor onze leden meer zijn dan alleen een clubhuis; een tweede huiskamer waar mooie herinneringen worden gemaakt.

Om ervoor te zorgen dat iedereen optimaal gebruik kan maken en kan genieten van onze faciliteiten, zijn er enkele richtlijnen die wij met jullie willen delen:

1. Het clubhuis is zes dagen per week geopend voor leden, ouders en supporters, met uitzondering van speciale activiteiten en evenementen. Wil je op een ander moment gebruik maken van het clubhuis dan de aangegeven openingstijden, bijvoorbeeld voor een wedstrijd, een teamborrel of een privéfeest? Neem dan tijdig contact op met Giny en/of de barcommissie via [email protected]

2. De toegang tot de bar en keuken is enkel en alleen bedoeld voor personeel en barvrijwilligers die op dat moment in dienst zijn.

3. Alcohol wordt alleen verstrekt binnen de schenktijden aan personen van 18 jaar of ouder.

4. Roken, gebruik van soft- en harddrugs, overmatig alcoholgebruik, agressie, geweld, discriminatie en seksuele intimidatie zijn ten alle tijden verboden in en buiten ons clubhuis. Bovenstaande genoemde personen hebben het recht om iemand bij overtreding te verwijderen van ons complex.

5. Er zijn EHBO dozen, een AED en blessure-ijs beschikbaar in het clubhuis. Gelieve hiermee op gewenste manier om te gaan.

6. Het is niet toegestaan eigen meegebrachte consumpties te nuttigen in het clubhuis of op het terras.

7. Consumpties worden uitsluitend verstrekt tegen pinbetaling.

8. Scheidsrechters hebben voor de wedstrijd recht op een kop koffie/thee/water en na de wedstrijd op een consumptie van de bar.

9. Na de wedstrijd wordt er aan spelers van de junioren en jongste jeugd limonade aangeboden.

10. Barmedewerkers hebben recht op consumpties, aantal is afhankelijk van de werktijd, maar dit moet geregistreerd worden in de kassa onder ‘eigen gebruik’.

Laten we samen zorgen een respectvolle, sportieve en gezellige sfeer in ons clubhuis. Bedankt voor jullie medewerking en tot snel in ons clubhuis!