header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto
 

Commissies

Erwin Leferink
Bestuur

Voorzitter
Jeroen Thiers
Bestuur

Technische zaken
Frank van de Werff
Bestuur

Secretaris
Rene van Geldorp
Bestuur

Algemeen Bestuurslid
Vacature
Bestuur

Algemeen Bestuurslid
Algemeen bestuurslid - vrijwilligerscoördinator

  • Draagt, samen met overige bestuursleden, zorg voor het opstellen en uitvoeren van het verenigingsbeleid
  • Vergadert maandelijks met het bestuur
  • Voert overleg met en informeert/adviseert het bestuur m.b.t.:
        
    • De visie op vrijwilligersbeleid   
    • De voordelen en mogelijkheden van een structurele aanpak van het vrijwilligersbeleid binnen de organisatie   
    • De bijdrage die vrijwilligersbeleid kan leveren m.b.t. het bereiken van de algemene doelstellingen van de bond   
    • Het inpassen van vrijwilligersbeleid in de structuur van de organisatie
  • Inventariseert de stand van zaken rond het vrijwilligersbeleid, het aantal vrijwilligers en de diverse werkzaamheden (knelpuntenanalyse)
  • Is verantwoordelijk voor het tot stand komen van een deelplan vrijwilligersbeleid (i.s.m. anderen)
  • Maakt een planning waarin de toekomstige behoefte aan vrijwilligers binnen de organisatie wordt beschreven, maar neemt ook maatregelen om ervoor te zorgen dat blijvend in deze behoefte kan worden voorzien
  • Geeft een aanzet voor het vastleggen van taak- en functieomschrijvingen voor alle werkzaamheden die binnen de organisatie worden uitgevoerd
  • Draagt de zorg voor een planmatige aanpak m.b.t. de werving van nieuwe vrijwilligers.
  • Stimuleert maatregelen om ondervertegenwoordigde doelgroepen aan te trekken voor een vrijwilligersfunctie.
  • Inventariseert de wensen, behoeften en motieven van vrijwilligers.
  • Ziet er op toe dat er bij de taakinvulling zo veel mogelijk rekening wordt gehouden met de wensen, de behoeften en de motieven van de verschillende vrijwilligers
  • Zet zich in voor de positie van vrijwilligers en stimuleert maatregelen om hen te betrekken bij het organisatiebeleid
  • Coördineert het plaatsen en verplaatsen van vrijwilligers en de introductie van (nieuwe) vrijwilligers in hun functie
  • Verzorgt de begeleiding van vrijwilligers door het organiseren van diverse overlegsituaties en vrijwilligersbijeenkomsten
  • Stimuleert maatregelen die erop gericht zijn waardering voor de inzet van de vele vrijwilligers uit te drukken (het zogenoemde ‘waarderingsbeleid’)
  • Inventariseert de behoefte aan deskundigheidsbevordering voor de diverse vrijwilligers
  • Schept kansen voor interne en externe scholingsmogelijkheden
  • Draagt zorg, samen met de secretaris, voor het schriftelijk vastleggen van de afspraken
  • Zorgt voor duidelijke afspraken met vrijwilligers. Deze afspraken hebben betrekking op:
        
    • Taakomschrijvingen/werkzaamheden/werktijden/werkomstandigheden   
    • Opzegtermijn/overdracht van taken/informatie/materialen   
    • Begeleiding, scholing en deskundigheidsbevordering van vrijwilligers   
    • Interne communicatie/inspraak/medezeggenschap van vrijwilligers   
    • Onkostenvergoedingen/reiskostenvergoeding/verzekeringen

Uren:
De gehele taak kost ongeveer 2 a 3 uur tijd per week. Waarbij de inzet kan wisselen, afhankelijk van lopende zaken en periode van het seizoen. Je kan deze tijd, met uitzondering van de bestuursvergaderingen indelen naar eigen wens.

Marjolein Hunsche - Van Dam
Bestuur

Penningmeester
Penningmeester                           

• Draagt er, samen met overige bestuursleden, zorg voor het opstellen en uitvoeren van het verenigingsbeleid
• Vergadert maandelijks met het bestuur
• Is voorzitter van de financiële commissie
• Controle op inkomsten en uitgaven van de vereniging
• Beheert de geldmiddelen
• Verzorgt samen met financiële commissie de administratie van de inkomsten en uitgaven in AccountView
• Verwerkt de bankboekhouding in de ledenadministratie
• Begeleidt de financiën van de commissies
• Onderhoudt contact met de personeelsadministratie
• Doet de betalingen namens de vereniging
• Bereid bestuursvergaderingen en Algemene Ledenvergaderingen voor (o.a. het afleggen van verantwoording voor de balans en begroting van de vereniging)

Dat is vast veel werk?
Dat valt reuze mee want de taken als crediteuren, debiteuren, barboekhouding en ledenadministratie zijn verdeeld over verschillende vrijwilligers.

Uren:
De gehele taak kost ongeveer 2 a 3 uur tijd per week. Waarbij het de ene week wat meer is en de andere week wat minder. Je kan deze tijd, met uitzondering van de bestuursvergaderingen indelen naar eigen wens.

Robert de Kok
Technische zaken
Hockeyschool
coördinator 1e jaars
Krista van der Duin
Technische zaken
Hockeyschool
Coordinator
Patricia van der Meer
Technische zaken
Hockeyschool
Coordinator
Willeke Op de Beek
Technische zaken
Hockeyschool
Coordinator
Christa Van Melsem Kocsis
Technische zaken
Hockeyschool
coördinator 2e jaars
Robert de Kok
Technische zaken
Hockeyschool
coördinator 1e jaars
Barbara Koeleman
Technische zaken
TC Junioren
Voorzitter
Cor Blom
Technische zaken
TC Junioren
Coordinator
Linda Weijers
Technische zaken
TC Junioren
Coordinator
Chrisja van der Valk
Technische zaken
TC Junioren
Coordinator
Albertine Griede
Technische zaken
TC Junioren
Coordinator
Inge Schrama
Technische zaken
TC Junioren
Coordinator
Inge Schrama
Technische zaken
TC Junioren
Coordinator
John Itter
Technische zaken
TC Junioren
Coordinator
Jack Warmerdam
Technische zaken
TC Junioren
Coordinator
Henri Volkers
Technische zaken
TC Senioren
Voorzitter
Melissa van Leeuwen
Technische zaken
TC Senioren
Dames
Nana Hogerheijde
Technische zaken
TC Senioren
Dames
Vacature
Technische zaken
Zaalhockey
Coordinator
Vacature
Technische zaken
Zaalhockey
Coordinator
Wiegert de Regt
Technische zaken

Technisch manager
Willem Verbrugh
Technische zaken
Hockeymateriaal
Ass.Keepersmateriaal
Vacature
Technische zaken
Hockeymateriaal
Coordinator
Vacature: Coördinator hockeymaterialen

• De hockeymaterialencommissie heeft tot taak het beheren van en het plegen van onderhoud aan de hockeymaterialen, voornamelijk keepermaterialen;

• De jaarbegroting opstellen en indienen bij het Bestuur voor de jaarvergadering in mei. Materiaal inkopen, keepermateriaal voorraad beheren en budgetbewaking.

• Training- en overig benodigd materiaal wordt door de technische staf/trainers aangevraagd, de materialencommissie bestelt dit op verzoek.

• Het meeste werk zit in de keepermaterialen, met zo’n 65 keepertassen in omloop kost dit 2 uur per week aan beheer in de 28 weken van het hockeyseizoen. Keepers melden zich op het wekelijkse service uur voor vervanging van versleten of niet meer passend materiaal, waarbij door de assistent keepermateriaal reparatie of aanpassingen gedaan worden of vanuit de voorraad materiaal vervangen wordt

• Verder worden aan het einde van het seizoen de tassen ingenomen en de borg teruggestort en in de zomer worden de tassen klaargemaakt voor het nieuwe seizoen (controleren, repareren, samenstellen, totaal voor alle tassen ongeveer 30 uur in de zomervakantie). Inname en uitgifte kosten elk 4x3 uur in de laatste en eerste week.

• Omdat we kennis over het keepermateriaal en ervaring op een degelijke manier willen overdragen zoeken we voor seizoen 2018-2019 een aspirant coördinator die deze rol samen met de huidige coördinator wil vervullen zodat in het seizoen 19-20 met succes de huidige stand van service, efficiëntie, kwaliteit en budget gehandhaafd blijft.



Goede keepers met een veilige uitrusting op ieder niveau en op iedere leeftijd is in het belang van alle spelers.

Willeke Op de Beek
Technische zaken
Hockeyschool
Voorzitter
Krista van der Duin
Technische zaken
Hockeyschool
Coordinator
Job Brenkman
Technische zaken
Keepersschool
Coordinator
Henri Volkers
Technische zaken
TC Senioren
Heren
Henri Volkers
Technische zaken
TC Senioren
Recreanten
Erik Hendriks
Wedstrijdzaken

Wedstrijdsecretaris
Niels Bos
Wedstrijdzaken

Wedstrijdsecretaris
Tim Meekel
Wedstrijdzaken

Wedstrijdsecretaris
Omschrijving: Wedstrijdsecretaris senioren

• Draagt zorg voor het tijdig inplannen en organiseren van de wedstrijden.
• Doet dit in goed overleg met de TC senioren en de arbitragecommissie.
• Is verantwoordelijk voor de teaminschrijving.
• Is contactpersoon voor wedstrijdsecretarissen van andere clubs en voor de Bond (t.a.v. de seniorencompetitie).

Taken Wedstrijdsecretaris senioren MHC de Reigers

• inschrijven teams (aangeleverd door de TC) (mei)
• controleren van de inschrijvingen / indeling teams bij de bond (juni en augustus)
• verantwoordelijk voor het indienen van de teamindeling van H1 ( en D1 afh. van niveau)
• plannen wedstrijden twee weken van te voren
• verantwoordelijk voor het invullen van de wedstrijdformulieren ( zo nodig helpen herinneren van teams en scheidsrechters)
• contactpersoon voor de Bond, informatie doorsturen naar TC of teams
• vragen van teams beantwoorden
• bijwonen van TC vergaderingen
• vragen van andere clubs doorgeven of beantwoorden
• vragen van Reigerteams doorgeven naar de Wedstrijdsecretaris van andere clubs
• eventueel bezoeken van vergadering Noord Holland KNHB



Uren:
Deze taak kost ongeveer 1 uur per week gedurende het veldseizoen.

Vacature
Wedstrijdzaken

Coordinator
Coördinator Velddienst Jongste Jeugd

Voor het komend seizoen zijn we op zoek naar een ouder die ons vrijwilligersteam wil versterken als coördinator Velddienst Jongste Jeugd (Ook wel de “Gele Jassen Dienst” genoemd)

Velddienst houdt in dat het aangewezen team:
• De E en F velden opbouwt voor de wedstrijden: plaatsen van de doeltjes en pionnen op de juiste plek of
• De E en F velden opruimt na de wedstrijden
• De velden naloopt om te controleren of alles er weer netjes uitziet. Dus het weghalen van lege bekers en afval en eventueel gevonden voorwerpen en zorgt dat de doeltjes weer terug gezet worden waar ze horen

Om deze dienst in te plannen en te coördineren zoeken we een ouder die de indeling van deze dienst op zich wil nemen. Dit houdt in:
• Je maakt aan het begin van een nieuwe speelronde (3x) aan de hand van de wedstrijdplanning een indeling voor de teams zodat iedereen evenredig vaak een velddienst heeft.
• Je zet de taken in de opmerkingen bij de wedstrijd in LISA.
• Je maakt een veldplattegrond en legt dit achter de bar voor de opbouwende teams.
• je communiceert naar de teams en zorgt ervoor dat ze hun dienst niet vergeten.
• Je hoeft in principe niet zelf aanwezig te zijn op de velden om deze rol uit te kunnen voeren.

De rol Coördinator Velddienst Jongste Jeugd kost je aan het begin van een nieuwe speelronde ongeveer 4-6 uur werk, en wekelijks een half uur om de teams te herinneren aan hun komende dienst. In ruil daarvoor krijg je een mooie wedstrijddag waarin alle jongste jeugd teams direct lekker aan de wedstrijd kunnen beginnen.
Ben jij of ken jij degene die deze rol graag zou willen uitvoeren en daarmee alle jongste jeugd teams en de vereniging een handje wilt helpen. Stuur dan een even een korte e-mail naar: [email protected]
Jack de Moor
Arbitrage

Senioren
Bertil Scholten
Arbitrage

ICT/e-learning
Ronald Walthaus
Arbitrage

Jongste Jeugd
Rolf de Haan
Arbitrage

Planner/Indeler
Tijdens het hockeyseizoen worden erop zaterdag gemiddeld 16 wedstrijden in de C tot en met A jeugd bij MHC De Reigers gespeeld. Om deze wedstrijden goed te laten verlopen is het noodzakelijk dat er bij elke wedstrijd 2 scheidsrechters aanwezig zijn. De taak van de Arbitrage Indeling is ervoor zorgdragen dat deze scheidsrechters ingedeeld worden op de wedstrijden. Binnen de vereniging zijn er een kleine 400 leden/vrijwilligers welke in het bezit zijn van een door de KNHB beschikbaar gestelde scheidrechterskaart welke ingedeeld kunnen worden op de wedstrijden.

Taken:
Nadat het wedstrijdsecretariaat de wedstrijden heeft ingedeeld en de tijden en velden bekend zijn, beginnen de taken van de Arbitrage Indeling

- Indelen jeugdspelers
Vanaf 2e jaars B en 1e jaars B voor de selectiespelers is elk lid verplicht een cursus te volgen voor het behalen van de KNBH scheidsrechters kaart. Na het behalen van de kaart fluit elk jeugdlid gemiddeld per seizoen 2 wedstrijden. De eerste 2 wedstrijden welke een jeugdlid fluit zijn onder begeleiding van een begeleider wat een ervaren scheidsrechter is. Jeugdspelers worden zonder overleg aangewezen op de wedstrijden. Uitgangspunt hierbij is dat spelers uit teams welke thuis spelen worden aangewezen. Wanneer een speler niet kan fluiten zorgt deze zelf voor vervanging. Aanwijzing gebeurd door het koppelen van een jeugdspeler aan een wedstrijd waarna een geautomatiseerde mail met de uitnodiging wordt verstuurd.
- Versturen van uitnodigingen om te fluiten naar vrijwilligers en niet aangewezen jeugdspelers
Minimaal een week voor de wedstrijddag versturen van een geautomatiseerde mail naar alle scheidsrechters van MHC De Reigers met een uitnodiging om in te schrijven op nog beschikbare wedstrijden voor scheidsrechters
- Indelen van aanmeldingen naar aanleiding van uitnodiging
Wanneer scheidsrechters zich aanmelden naar aanleiding van de uitnodiging moeten deze worden gekoppeld aan de wedstrijd. Na koppeling wordt er een geautomatiseerde bevestigingsmail gestuurd
- Versturen van herhalingsuitnodiging om te fluiten naar vrijwilligers en niet aangewezen jeugd scheidsrechters
Op de woensdag of donderdag voor de wedstrijddag wordt er nog een herhalingsuitnodiging gestuurd naar alle scheidsrechters met de laatste nog openstaande wedstrijden. Aanmeldingen hierop moeten ook weer worden gekoppeld aan de wedstrijd en worden bevestigd.
- Indelen begeleiders op jeugdscheidsrechters
Jeugdscheidsrechters worden de eerste 2 wedstrijden begeleid door begeleiders wat ervaren scheidsrechters zijn. Er is een pool begeleiders beschikbaar binnen de vereniging welke ingedeeld moeten worden op de wedstrijden met jeugdspelers. Gemiddeld worden er per competitieronde 2 wedstrijden begeleid. Jeugdspelers krijgen een mail over wie de begeleider is en met instructies
- Sturen overzicht met scheidsrechters naar clubhuisbeheerder
Elke scheidsrechter krijgt als bedankje een consumptie na een wedstrijd fluiten. Op vrijdag voor de wedstrijddag stuurt de Arbitrage Indeling een overzicht met de scheidsrechters voor de wedstrijddag naar de barbeheerder.

Arjen van Gent
Arbitrage

Planner/Indeler
Tijdens het hockeyseizoen worden erop zaterdag gemiddeld 16 wedstrijden in de C tot en met A jeugd bij MHC De Reigers gespeeld. Om deze wedstrijden goed te laten verlopen is het noodzakelijk dat er bij elke wedstrijd 2 scheidsrechters aanwezig zijn. De taak van de Arbitrage Indeling is ervoor zorgdragen dat deze scheidsrechters ingedeeld worden op de wedstrijden. Binnen de vereniging zijn er een kleine 400 leden/vrijwilligers welke in het bezit zijn van een door de KNHB beschikbaar gestelde scheidrechterskaart welke ingedeeld kunnen worden op de wedstrijden.

Taken:
Nadat het wedstrijdsecretariaat de wedstrijden heeft ingedeeld en de tijden en velden bekend zijn, beginnen de taken van de Arbitrage Indeling

- Indelen jeugdspelers
Vanaf 2e jaars B en 1e jaars B voor de selectiespelers is elk lid verplicht een cursus te volgen voor het behalen van de KNBH scheidsrechters kaart. Na het behalen van de kaart fluit elk jeugdlid gemiddeld per seizoen 2 wedstrijden. De eerste 2 wedstrijden welke een jeugdlid fluit zijn onder begeleiding van een begeleider wat een ervaren scheidsrechter is. Jeugdspelers worden zonder overleg aangewezen op de wedstrijden. Uitgangspunt hierbij is dat spelers uit teams welke thuis spelen worden aangewezen. Wanneer een speler niet kan fluiten zorgt deze zelf voor vervanging. Aanwijzing gebeurd door het koppelen van een jeugdspeler aan een wedstrijd waarna een geautomatiseerde mail met de uitnodiging wordt verstuurd.
- Versturen van uitnodigingen om te fluiten naar vrijwilligers en niet aangewezen jeugdspelers
Minimaal een week voor de wedstrijddag versturen van een geautomatiseerde mail naar alle scheidsrechters van MHC De Reigers met een uitnodiging om in te schrijven op nog beschikbare wedstrijden voor scheidsrechters
- Indelen van aanmeldingen naar aanleiding van uitnodiging
Wanneer scheidsrechters zich aanmelden naar aanleiding van de uitnodiging moeten deze worden gekoppeld aan de wedstrijd. Na koppeling wordt er een geautomatiseerde bevestigingsmail gestuurd
- Versturen van herhalingsuitnodiging om te fluiten naar vrijwilligers en niet aangewezen jeugd scheidsrechters
Op de woensdag of donderdag voor de wedstrijddag wordt er nog een herhalingsuitnodiging gestuurd naar alle scheidsrechters met de laatste nog openstaande wedstrijden. Aanmeldingen hierop moeten ook weer worden gekoppeld aan de wedstrijd en worden bevestigd.
- Indelen begeleiders op jeugdscheidsrechters
Jeugdscheidsrechters worden de eerste 2 wedstrijden begeleid door begeleiders wat ervaren scheidsrechters zijn. Er is een pool begeleiders beschikbaar binnen de vereniging welke ingedeeld moeten worden op de wedstrijden met jeugdspelers. Gemiddeld worden er per competitieronde 2 wedstrijden begeleid. Jeugdspelers krijgen een mail over wie de begeleider is en met instructies
- Sturen overzicht met scheidsrechters naar clubhuisbeheerder
Elke scheidsrechter krijgt als bedankje een consumptie na een wedstrijd fluiten. Op vrijdag voor de wedstrijddag stuurt de Arbitrage Indeling een overzicht met de scheidsrechters voor de wedstrijddag naar de barbeheerder.

Bertil Scholten
Arbitrage

Voorzitter
Monique Harting
Sponsorcommissie

Voorzitter
Lia Noordman
Sponsorcommissie

Secretaris
Johan van Staalduinen
Sponsorcommissie


Erwin van der Valk
Sponsorcommissie


Marianne Granneman-rus
Sponsorcommissie


Nynke Jensma
Ondersteunende commissies
Barcommissie
Voorzitter
Sigrid Cornet
Ondersteunende commissies
Barcommissie

Ingeborg Klein Nagelvoort
Ondersteunende commissies
Barcommissie

Anita van Deudekom
Ondersteunende commissies
Barcommissie

Raymond de Moes
Ondersteunende commissies
Accommodatie
Coordinator
Michel Sakes
Ondersteunende commissies
Communicatie
Voorzitter
Peer van Beljouw
Ondersteunende commissies
Communicatie
Webmaster
Gert Jan Regtuit
Ondersteunende commissies
Electrotechnisch Beheer, Onderhoud en ICT
Voorzitter
Gerard Meijer
Ondersteunende commissies
Electrotechnisch Beheer, Onderhoud en ICT

Peer van Beljouw
Ondersteunende commissies
Electrotechnisch Beheer, Onderhoud en ICT

Erik Slooff
Ondersteunende commissies
Electrotechnisch Beheer, Onderhoud en ICT

Jacqueline de Vries
Ondersteunende commissies
Evenementencommissie
Financiele Administratie
Karin Dekkers
Ondersteunende commissies
Evenementencommissie

Albertine Griede
Ondersteunende commissies
Evenementencommissie

Getty Wouts
Ondersteunende commissies
Evenementencommissie

Erica Rijke
Ondersteunende commissies
Evenementencommissie

Marion van de Werff
Ondersteunende commissies
Evenementencommissie
Voorzitter
Marion van de Werff
Ondersteunende commissies
Evenementencommissie

Lex Vonk
Ondersteunende commissies
Kascommissie
Voorzitter
Evelyn Regtuit
Ondersteunende commissies
Kleding commissie
Coordinator
Lucienne Bresser
Ondersteunende commissies
Kleding commissie
Coordinator
Miriam Kenter
Ondersteunende commissies
Ledenadministratie
Ledenadministratie
Vacature
Ondersteunende commissies
Ledenadministratie
Ledenadministratie
Omschrijving: Ledenadministratie (niet financieel)

• Houdt het gehele ledenbestand up-to-date, verwerkt de inschrijvingen en verwerkt opzeggingen;
• Past adreswijzigingen en financiële gegevens van de leden aan;
• Werkt (via e-mail) nauw samen met de financiële collega van de ledenadministratie
• Informeert de lijncoördinatoren per e-mail als er een nieuwe aanmelding binnen komt en als een aanmelding definitief lid wordt
• Vergadert indien gewenst met een van de andere commissies (1 tot 4 x per jaar)

Uren:
De gehele taak kost gemiddeld ongeveer 2 uur tijd per week. Aan het einde en begin van het seizoen is het ongeveer 4 uur per week. Je kan deze tijd, met uitzondering van eventuele vergaderingen, indelen naar eigen wens.

Profiel:
De ledenadministrateur/-trice heeft affiniteit met administratie, houdt makkelijk overzicht, is computervaardig en kan nauwkeurig werken.

Ps. Wil je graag samen met iemand anders deze functie invulling geven? Dat kan natuurlijk ook en het biedt daardoor ook meer flexibiliteit.
Sanneke Castien
Ondersteunende commissies
Ledenadministratie
Financiele Administratie
Vacature: Ledenadministratie (financiële gedeelte)

De ledenadministratie bij MHC de Reigers is verdeeld in twee functies namelijk een administratieve en een financiële taak. Deze vacature bestaat uit de financiële afhandeling van de ledenadministratie. De volgende taken worden uitgevoerd.
- Niewe leden koppelen aan de juiste contributie-vorm en activeren (2 uur/maand)
- Maandelijks facturen/incasso’s versturen naar leden van MHC de Reigers (1 uur/maand)
- Maandelijks herinneringen/aanmaningen versturen naar leden van MHC de Reigers (3 uur/maand)
o Bijhouden betalings achterstanden (in Excel)
- Financiële vragen over de contributie van MHC de Reigers beantwoorden per mail (3 uur/maand)
- Coulances bij het bestuur aandragen en verwerken (1 uur/maand)
- Contacten onderhouden met Stichting Leergeld (0,5 uur per maand)
- Seizoenswisseling regelen in het administratieve system (KIM) (10 uur per jaar)
- Zaalhockey facuratie verwerken (6 uur per jaar)


Uren:
De werkzaamheden vragen minimaal 2 uur per week.

Wilco Hoekstra
Ondersteunende commissies
Sportiviteit en Respect
Voorzitter
Tim Meijer
Ondersteunende commissies
Sportiviteit en Respect

Ernst Gelderman
Ondersteunende commissies
Sportiviteit en Respect

Linda ter Elst
Ondersteunende commissies
Sportiviteit en Respect
Vertrouwenspersoon
Dit is een persoon die buiten onze club staat maar wel aan ons verbonden is en aan wie men vertrouwelijke zaken kwijt kan. Vaak heeft dit betrekking op bijvoorbeeld seksuele intimidatie of persoonlijke problemen. Hij/zij heeft geheimhoudingsplicht en kan onderzoek doen, advies geven, bemiddelen en eventueel rapporteren.
Hans Jonker
Ondersteunende commissies
Veldbeheer
Coordinator
Peer van Beljouw
Ondersteunende commissies
Website
Webmaster
Judy Sakes
Horecaexploitatie

Bar- en Clubhuis beheer
Denise van Os
Ledenwerving

Coordinator
Ledenwerving
Open vacature
Ledenwerving

Coordinator
Ledenwerving
Erika Rouwenhorst
Ledenwerving

Coordinator
Ledenwerving
Open vacature
Ledenwerving

Coordinator
Ledenwerving
Vacature
Ledenwerving

Ondersteuner
ondersteuning Ledenwerving Commissie

De club zoekt altijd nieuwe leden en heeft deze ook nodig!
De proeflessen zijn een ideaal moment om kennis te maken meter Reigers! Hoe fijn is het als er iemand is die je welkom heet, de weg wijst en vriendelijk informeert over hockeyen bij onze club!

Wij zoeken enthousiaste vaders of moeders die het visitekaartje van de jongste jeugd zijn; die het leuk vinden om te helpen bij de proeflessen jongste jeugd.

Hoe kan je helpen:
- nieuwe ouders en kinderen ontvangen, ouders vertellen over de Reigers en de kindjes met leenstick naar het veld en de trainers brengen voor hun proefles
- beschikbaar zijn op maximaal 8 x per jaar een woensdagmiddag tijdens trainingstijden van enerzijds funkey & benjamins anderzijds F & E jeugd. Ideaal om samen te doen of met een pool van ouders.

Deze woensdagen staan ruim van te voren vast en zijn waarschijnlijk begin en eind september, begin november, begin maart en medio april. Uiteraard met ondersteuning van trainers en lijncoördinatoren van de jongste jeugd en in nauwe samenwerking met de commissie ledenwerving.

Als je nog iets meer zou willen doen, kun je ook lid van Ledenwerving Commissie worden.

Voor vragen of aanmelden kun je terecht bij [email protected]